یورش و تفتیش خانواده یدی صمدی توسط نیروهای امنیتی در سنندج

یدی صمدی

یدی صمدی، از یورش و تفتیش خانه پدری خود در سنندج توسط نیروهای امنیتی خبر داد. او گفت: «این یورش در حالی صورت گرفته است که من بخاطر بیکاری به صورت قانونی در سلیمانیه عراق مشغول به کار هستم.»

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، ظهر امروز، جمعه 20 اسفند ماه 1400، نیروهای امنیتی شهر سنندج با  حکم دادستانی این شهر، به منزل پدری یدی صمدی،  که در محله فرجه واقع شده ، یورش برده اند و به تفتیش منزل پرداخته اند، پس از بازرسی، بعضی از وسایل شخصی وی را با خود برده و آنجا را ترک کرده اند.

بر اساس این گزارش، آقای صمدی می گوید: پس از آن نیروهای امنیتی به خانه برادر بزرگم حبیب اله صمدی که در محله آساوله سکونت دارد ، مراجعه کرده و مغازه کوچک لوازم التحریری که برادرم چند سالی است برای امرار معاش خانواده اش دایر کرده را مورد تفتیش قرار دادند و دستگاه کپی کوچکی که در مغازه بوده را ضبط و با خود برده اند.

او در ادامه گفت: حمله نیروهای امنیتی سنندج به خانه پدر و برادرم در حالی روی داده که خودم برای یافتن کاری و فرار از بیکاری ، حدود هفتاد روز است که قانونی در شهر سلیمانیه کردستان عراق بسر می برم ، طی این مدت ، زمان کوتاهی در نانوایی کار کردم و مابقی آن و تا به امروز در پروژه ای ساختمانی که متعلق به کمپانی سه رگه لوو می باشد، مشغول به کارگری هستم.

یورش نیروهای امنیتی موجب ارعاب مادر ، خواهران و خانواده ی برادرم را به همراه داشته است.

از این رو هر گونه تهدید و تعقیب و بازداشت فعالان اجتماعی را محکوم می کنم و خواهان آزادی بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و پایان دادن به تعقیب و پرونده سازی نیروهای امنیتی برای فعالان اجتماعی هستم .

برگرفته از صفحه اینستاگرام یدی صمدی

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید