سعیده خضوعی، شهروند بهائی ساکن تهران با احضار در دادسرای اوین بازداشت شد

سعیده خضوعی

سعیده خضوعی، شهروند بهائی ساکن تهران پس از حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای اوین بازداشت شد. این شهروند بهائی پیشتر طی ابلاغیه‌ای خواسته شده بود که در این دادگاه حاضر شود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، امروز دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱، سعیده خضوعی، شهروند بهائی ساکن تهران پس از حضور در دادسرای اوین بازداشت شد. او پیشتر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

بر اساس این گزارش، خانم خضوعی در روزهای نخستین سال جاری طی احضاریه ای به شعبه دوم بازپرسی دادسرای اوین احضار شده و پس از مراجعه به این شعبه، از وی خواسته شده بود امروز مجددا در این شعبه حاضر شود.

سعیده خضوعی، مادر ارسلان یزدانی شهروند بهائی است که در تاریخ ۱۰ شهریورماه سال گذشته، توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شده و به یکی از بازداشتگاه‌های امنیتی در زندان اوین منتقل شد. نیروهای امنیتی در زمان بازداشت این شهروند اقدام به تفتیش منزل و ضبط شماری از وسایل شخصی او کردند. وی نهایتا در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۰ با تودیع قرار وثیقه آزاد شد.

منزل این سعیده خضوعی در تاریخ ۸ مهرماه ۱۴۰۰ توسط نیروهای امنیتی مورد بازرسی قرار گرفته و شماری از وسایل شخصی آنها از جمله لپ تاپ، تلفن همراه، وسایل الکترونیکی، عکس و مدارک آنها ضبط شد.

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید