محمد مسعود معینی؛ بازداشت و جهت اجرای محکومیت دو ساله حبس خود راهی زندان اوین شد  

محمد مسعود معینی

محمد مسعود معینی، زندانی سیاسی که پیشتر توسط  دادسرای اوین به دو سال حبس تعزیری و جازاتهای تکمیلی محکوم شده بود بازداشت و جهت تحمل محکومیت خود راهی زندان اوین شد. مصادیق اتهامات وارده به این زندانی سیاسی، ارتباط با سازمان مجاهدین خلق و فعالیت تبلیغی علیه نظام، عنوان شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، زندانی سیاسی محمد مسعود معینی ۲۳ ساله، در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۴۰۱، در پی اخطار اجرای احکام دادسرای اوین مبنی بر به اجرا گذاشتن و ضبط وثیقه، خود را به دادسرای اجرای احکام معرفی و بلافاصله توسط مامورین دستگیر و به قرنطینه زندان اوین منتقل شد.

بر اساس این گزارش، بازداشت و انتقال به زندان زندانی سیاسی محمد مسعود معینی ۲۳ ساله در تاریخ ۲۳فروردین ۱۴۰۱ به قرنطینه زندان اوین در شرایطی ست که مادر و خواهر۲۰ ساله این زندانی سیاسی نیز در زندان قرچک ورامین محبوس هستند.

بنا بر گزارشهای رسیده زندانی سیاسی محمد مسعود معینی که به اتهام «ارتباط با سازمان مجاهدین خلق و فعالیت تبلیغی علیه نظام» به دو سال زندان محکوم شده بود، از مدتها قبل برای اجرای حکم دو سال زندان خود احظاریه دریافت کرده بود، سرانجام درپی اخطار اجرای احکام دادسرای اوین مبنی بر به اجرا گذاشتن و ضبط وثیقه، خود را به دادسرای اجرای احکام اوین معرفی و بلافاصله توسط مامورین دستگیر و به قرنطینه زندان اوین منتقل شد.

محکومیت محمدمسعود معینی به دو سال حبس تعزیری و احکامی چون مطالعه اجباری کتاب مطهری

مسعود معینی ۲۳ ساله وی در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ خود را به دادسرای اجرای احکام اوین معرفی و بلافاصله توسط مامورین دستگیر به قرنطینه زندان اوین منتقل شد.

مامورین زندان حتی اجازه ندادند که محمد مسعود ساک و لباسهایش را با خود ببرد و زندانی مجبور است از فروشگاه زندان با چند برابر قیمت لباس تهیه کند.

بنا بر گزارشات رسیده بعد از گذشت حدود یک هفته محمد مسعود معینی به بند ۸ زندان اوین منتقل شد.

لازم به یاد اوری است که مادر و خواهر ۲۰ ساله وی (پرستو معینی) اکنون در زندان قرچک ورامین دوران محکومیت خود را سپری میکنند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید