دادگاه انقلاب خمین؛ فریبا فریدونی، فعال مدنی جهت اخذ آخرین دفاع احضار شد

فریبا فریدونی و مجید رضایی

فریبا فریدونی، فعال مدنی با دریافت ابلاغیه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خمین احضار شد. در این احضاریه از وی خواسته شده ظرف مدت پنج روز از زمان ابلاغ در این شعبه حاضر شود. مصادیق اتهامات این فعال مدنی اتهام نشر اکاذیب، عنوان شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، فریبا فریدونی، کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل و فعال مدنی طی ابلاغیه‌ای به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خمین احضار شد.

بر اساس این گزارش، در این احضاریه از وی خواسته شده تا ظرف مدت ۵ روز از زمان ابلاغ، جهت دفاع از اتهام نشر اکاذیب به این شعبه مراجعه کند.

این کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل پیشتر در تاریخ ۲ مردادماه ۱۳۹۹به همراه نامزدش مجید رضایی توسط ماموران اطلاعات سپاه در منزل پدری خانم فریدونی در شهرستان خمین بازداشت شد.

فریبا فریدونی پس از بازداشت به زندان اراک و نامزد وی به زندان خمین منتقل شدند. این فعالین مدنی نهایتا در تاریخ ۴ مردادماه ۹۹ به زندان اوین منتقل شده و مدتی بعد آزاد شدند.

خانم فریدونی در تاریخ ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰، توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان خمین احضار و در خصوص مطالب منتشر شده در صفحه شخصی اینستاگرام‌ خود مورد بازجویی قرار گرفت.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید