استان چهارمحال و بختیاری؛ نیروهای امنیتی در بخش جونقان در شهرستان فارسان یک خانواده را بازداشت کرد

حبیب فدایی

نیروهای امنیتی در بخش جونقان در شهرستان فارسان از توابع استان چهارمحال و بختیاری، حبیب فدایی را به همراه پسر او و پسران برادرش و برادر همسرش بازداشت کردند. هنوز از دلایل بازداشت و محل نگهداری این خانواده اطلاعی در دست نیست.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، سحرگاه امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، حبیب فدایی، ساکن بخش جونقان در شهرستان فارسان از توابع استان چهارمحال و بختیاری، در پی یورش ماموران امنیتی به همراه پسرش کامران فدایی و پسر برادرش مهرداد فدایی و برادر همسرش، بهنام فدایی، توسط ماموران امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

براساس این گزارش، علاوه بر برداشت این افراد ماموران امنیتی چند تن دیگر را هم به همراه حبیب فدایی بازداشت کردند که از هویت آنها اطلاعی در دسترس نیست.

همچنین یکی از فرزندان حبیب فدایی، با انتشار فایل صوتی در صفحه شخصی خود ضمن اعلام این اعلام کرد ماموران امنیتی پدر، برادر، پسرعمو، دایی و بسیاری از اقوام و بستگان دیگر آنها را در این یورش بطور همزمان بازداشت کردند.

از دلایل بازداشت، اتهامات، ارگان امنیتی بازداشت کننده و مکان نگهداری حبیب فدایی و سایر این بازداشت شدگان اطلاعی در دسترس نیست.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید