وضعیت وخیم جسمانی لیلا چگینی زندانی سیاسی محبوس در زندان نوشهر

لیلا چگینی

لیلا چگینی، در زندان نوشهر محروم از دارو و درمان، بصورت بلاتکلیف محبوس است. این زندانی سیاسی، که پیش از بازداشت بدلیل «مسمومیت شدید» و همچنین بدلیل تهدید «فلج شدن از ناحیه پا» تحت درمان پزشکان قرار داشت؛ اکنون در زندان نوشهر از دسترسی به داروهای ضروری تجویز شده توسط پزشکان محروم مانده است و تهدید فلج شدن از ناحیه هر دو پا را دارد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، لیلا چگینی زندانی سیاسی محبوس در زندان نوشهر، از ناحیه پاها و کمر دچار مشکل جدی جسمانی شده و وضعیت وی بسیار نگران‌کننده عنوان شده است.

طبق این گزارش، بنابر اظهارات یک منبع مطلع، پاهای این زندانی بسیار متورم و کبود شده است و به سختی راه می‌رود، وی همچنین از ناحیه کمر دچار مشکل شده و در شرایط بسیار نامناسبی به سر می‌برد.

این منبع می‌گوید؛ وی از انجام ویزیت توسط پزشک قانونی محروم است و علیرغم اینکه بارها تقاضای مراجعه به پزشک کرده، به درخواست او ترتیب اثر داده نشده است.

زندانی سیاسی لیلا چگینی ۴۳ ساله، در تاریخ ۲۵اسفند۱۴۰۰ در کرج به اتهام واهی «تبلیغ علیه نظام»، با هجوم ماموران اطلاعاتی به منزلش بازداشت شد. / کانون حقوق بشری نه به زندان- نه به اعدام

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید