محسن عمرانی، معلم و فعال صنفی فرهنگیان، از زندان بوشهر آزاد شد

محسن عمرانی

محسن عمرانی، معلم و فعال صنفی فرهنگیان، پس از طی مراحل بازجویی، آزاد شد. هنوز به چگونگی آزادی این زندانی از زندان بوشهر اشاره ای نشده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران، محسن عمرانی، معلم و فعال صنفی فرهنگیان، ساکن استان بوشهر، پس از طی مراحل بازجویی آزاد شد.

براساس این گزارش، آزادی محسن عمرانی، از زندان شهر بوشهر صورت گرفته است‌. به چگونگی آزادی و اتهامات احتمالی این فعال صنفی فرهنگیان استان بوشهر اشاره‌ای نشده است.

لازم به ذکر است، در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، همزمان با روز جهانی کارگر و هفته معلم، محسن عمرانی، در جریان تجمع اعتراض سراسری صنفی فرهنگیان که در استان بوشهر برگزار شده بود توسط ماموران امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه منتقل شده بود.‌

محسن عمرانی، پیشتر نیز به سبب فعالیتهای صنفی خود در راستای مطالبات فرهنگیان ایران سابقه پرونده سازی، بازداشت و تحمل حبس تعزیری از سوی ارگانهای امنیتی بوشهر را دارد.

محسن عمرانی، متولد: ۳۰ شهریورماه ۱۳۵۶ در روستای شاهیجان از توابع بوشکان در شهرستان دشتستان واقع در استان بوشهر است.

بازداشتهای گسترده فعالان صنفی فرهنگیان در حالی صورت می‌گیرد که مطالبات آنها صنفی و برای دستیابی به حقوق شهروندی خود و در راستای اصل ۲۷ قانون اساسی ایران تجمعات اعتراضی را برگزار کردند.‌

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید