۱۷ کیلو کاهش وزن اسماعیل گرامی مقدم و تاکید پزشکان جهت ترخیص وی از زندان

«اسماعیل گرامی مقدم»٬‌ سخنگوی حزب اعتماد ملی که از سلول انفرادی به بند ۷ زندان اوین منتقل شده٬ در وضعیت جسمی نگران کننده ای قرار دارد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از «سحام»٬ این مشاور «مهدی کروبی» روز اول مرداد ماه سال‌ جاری پس از تحمل ۴۵ روز زندان انفرادی در بند ۲۰۹ زندان اوین، به بند ۷ این زندان منتقل شده است.
این نماینده سابق مجلس٬ چند روز پیش طی حادثه ای بر اثر مشکلات حاد چشمی و کم سویی دید٬ از ناحیه سر دچار شکستگی گردید.
از سوی دیگر وی بر اثر شرایط حبس و مشکلات جسمی٬ با کاهش ۱۷ کیلویی وزن و لرزش دست و پا روبرو بوده است. بر همین اساس پزشک زندان اوین در گزارشی بر مرخص شدن وی از زندان جهت ادامه درمان و بهبودی نسبی او تاکید کرده است٬ لیکن این موضوع از سوی مراجع قضایی و امنیتی تایید نشده است.
«اسماعیل گرامی مقدم» از اعضای سابق سپاه و نیز از جانبازان جنگ بوده است.
وی پس از پلمپ دفتر حزب اعتماد ملی در جنبش مردنی نسبت به انتخابات سال ۱۳۸۸، برای تحصیلات تکمیلی به هندوستان و مالزی رفته بود. وی چند سالی است که از مشکل عدم بینایی مناسب٬ شدیدا رنج می‌برد و بیم آن می رود که در دوران بازداشت و زندان، از دسترسی به درمان مناسب و تخصصی بی بهره گردد. وی در حالی که از نارسایی قلبی نیز رنج می‌برد، از زمان بازداشت خود تنها یک‌بار به بهداری زندان اوین اعزام شده است.
این زندانی سیاسی پس از بازداشت در فرودگاه امام خمینی تهران، مستقیما به زندان منتقل شد. حکم ۵ سال زندان غیابی آقای «گرامی مقدم» پس از انتقال به زندان اوین، به وی ابلاغ شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید