بازداشت شش شهروند توسط نیروهای امنیتی در مهاباد

لقمان بهرامی، امیر بایزیدی‌آذر، شهرام بایزیدی‌آذر و برادر او کامبیز بایزیدی‌آذ، چیا پیرزاد و جلال محمودی

نیروهای امنیتی در شهر مهاباد، شش شهروند به نام های لقمان بهرامی، امیر بایزیدی‌آذر، شهرام بایزیدی‌آذر و برادر او کامبیز بایزیدی‌آذ، چیا پیرزاد و جلال محمودی، را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز سه شنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۱، لقمان بهرامی فرزند محمدامین، اهل روستای قره قشلاق، امیر بایزیدی‌آذر فرزندمصطفی، شهرام بایزیدی‌آذر و برادر او کامبیز بایزیدی‌آذر فرزندان طاهر، چیا پیرزاد فرزند طاهر و جلال محمودی فرزند سعید، شش شهروند اهل مهاباد، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش، ماموران امنیتی برای بازداشت لقمان بهرامی به خانه وی در روستای قره قشلاق یورش برده و او را بازداشت کرده و به مکان‌نامعلومی منتقل کردند.

یک منبع مطلع اعلام کرد:”ماموران امنیتی بطور همزمان به منازل امیر بایزیدی‌آذر ، شهرام بایزیدی‌آذر، کامبیز بایزیدی‌آذر و چیا پیرزاد در روستای لج از توابع مهاباد یورش برده سپس این‌ افراد را بازداشت کردند.”

این منبع مطلع افزود:”نیروهای امنیتی جلال محمودی، اهل روستای گوگ تپه از توابع مهاباد را در محل کار وی در میدان تره بار پس از توقیف لپ تاپ و گوشی تلفن همراه وی بازداشت کردند.”

تا لحظه تنظیم این گزارش، از دلیل بازداشت، ارگان بازداشت کننده، اتهامات مطروحه و محل نگهداری این شهروندان اطلاعی در دسترس نیست.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید