سنندج؛ شلیر رسولی، ساکن مریوان، به دلیل شدت جراحات وارده جان‌باخت

شلیر رسولی

شلیر رسولی، ساکن مریوان که برای ممانعت از تعرض یک فرد، خود را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرتاب کرده بود، در اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ شلیر رسولی، ۳۶ ساله که برای فرار از چنگال فردی که قصد تعرض به وی را داشته، خود را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرتاب کرده و به کما رفته بود، امروز پنج‌شنبه هفدهم شهریور ماه، پس از گذشت شش روز در یکی از مراکز درمانی سنندج جان باخت.

بر اساس این گزارش، بامداد روز شنبه دوازدهم شهریور ماه، شخصی به نام “گوران قاسم‌پور” به بهانه بیماری همسر و با درخواست کمک، خانم رسولی را به منزل خود کشانده بود، اما پس از آنکه این زن جوان با ورود به طبقه دوم ساختمان متوجه می‌شود، همسر این مرد در منزل حضور ندارد و او قصد تعرض به وی را دارد، خود را از پنجره ساختمان به پایین پرتاب کرده و به کما رفته بود.

شلیر رسولی، متاهل و مادر دو فرزند، اهل روستای چشمیدر از توابع سروآباد و ساکن مریوان است و همسر وی در اقلیم کردستان عراق به کارگری مشغول است.

گفته می‌شود، گوران قاسم‌پور صبح همان روز توسط نیروهای انتظامی دستگیر شده و اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

بنابر اظهارات ساکنان مریوان، گوران قاسم‌پور، طی سال‌های اخیر با نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی همکاری داشته و بارها با اتهام‌های سرقت، چاقوکشی، نزاع و.. بازداشت شده، اما به دلیل رابطه با نهادهای امنیتی پس از مدت کوتاهی آزاد شده است.

شماری از فعالان حقوق زنان شهرستان مریوان در پی وقوع این رویداد، روز سه‌شنبه پانزدهم شهریور ماه، با برگزاری تجمع اعتراضی مقابل دادگاه این شهر نسبت به عدم امنیت‌ زنان در جامعه اعتراض کرده بودند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید