دادگاه انقلاب پیرانشهر؛ یوسف عمرپور، جهت تحمل محکومیت حبس، بازداشت و به زندان نقده منتقل شد

یوسف عمرپور

یوسف عمرپور، برای سپری کردن دوران حبس تعزیری خود بازداشت و به زندان نقده منتقل شد. او پیش‌تر توسط دادگاه انقلاب پیرانشهر به اتهام همکاری با یکی از احزاب کُرد مخالف نظام، به شش ماه حبس تعزیری محکوم شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز یکشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۱،‌ یوسف عمرپور، اهل روستای چیانه از توابع شهرستان پیرانشهر، پس از احضار به واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان بازداشت و به زندان شهرستان نقده منتقل شد.

لازم به ذکر است، یوسف عمرپور، در مراحل دادرسی ابتدا توسط شعبه دادگاه انقلاب شهرستان پیرانشهر به ریاست قاضی بابایی از بابت اتهام (همکاری با یکی از احزاب کُرد مخالف نظام) محاکمه و به تحمل شش ماه حبس تعزیری محکوم شد.‌

پس از اتمام مراحل دادرسی و قطعی شدن این حکم سپس پرونده یوسف عمرپور به واحد اجرای احکام دادسرای شهرستان پیرانشهر ارجاع شده بود.‌

یوسف عمر پور، در تاریخ ۱۱بهمن ماه ۱۴۰۰، توسط نیروهای امنیتی در شهرستان پیرانشهر بازداشت و پس از انتقال به بازداشتگاه یکی از ارگانهای امنیتی و طی مراحل بازجوئی و تفهیم پس از انتقال به زندان شهرستان نقده در تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ با تودیع وثیقه  آزاد شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید