غلامرضا غلامی کندازی و محمدعلی زحمتکش، توسط نیروهای امنیتی در شیراز بازداشت شدند

غلامرضا غلامی کندازی و محمدعلی زحمتکش

دو فعال صنفی معلمان، به نام‌های غلامرضا غلامی کندازی و محمدعلی زحمتکش، در جریان تجمع اعتراضی معلمان در شیراز، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، غلامرضا غلامی کندازی و محمدعلی زحمتکش، فعالان صنفی معلمان، روز سه شنبه شانزدهم اسفند در جریان تجمع اعتراضی معلمان در شیراز، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

طی روز جاری شماری از فرهنگیان در شهرهای مختلف در اعتراض به گسترش مسمومیت سریالی دانش آموزان در مدارس کشور دست به تجمع زدند.

بر اساس این گزارش، غلامرضا غلامی کندازی و محمدعلی زحمتکش در جریان تجمع اعتراضی معلمان در مقابل درب اداره کل آموزش و پرورش استان فارس توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

گفتنی است، در پی گسترش مسمومیت سریالی دانش آموزان در مدارس کشور امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند، شماری از فرهنگیان و شهروندان معترض در شهرهای مختلف از جمله شیراز، دست به تجمع اعتراضی زدند.

آقای غلامی کندازی و آقای زحمتکش پیش از این نیز بواسطه فعالیت های صنفی خود، سابقه بازداشت و محکومیت دارند./ به نقل از کانال شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید