با گذشت ۱۶ روز از بازداشت علی نجاتی، وی همچنان از دیدار با خانواده خود محروم است

پس از گذشت ۱۶ روز از بازداشت «علی نجاتی» فعال کارگری، کارگر بازنشسته و عضو هیات مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، وی همچنان از ملاقات با خانواده خود محروم است و پیگیر های متعدد همسر وی جهت ارائه داروهای مورد نیاز این کارگر زندانی به نتیجه بوده است.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از «اتحادیه آزاد کارگران ایران»، این فعال کارگری دچار بیماری قلبی است و از روز ۲۶ شهریور ماه سال جاری تحت بازداشت اداره اطلاعات اهواز قرار دارد.
پیگیریهای خانواده «علی نجاتی» جهت اطلاع از دلایل بازداشت وی تا کنون نتیجه ای در بر نداشته است. این فعال کارگری در طول مدت بازداشت اش تنها اجازه سه بار تماس تلفنی بسیار کوتاه با خانواده خود را داشته است.
«علی نجاتی» در دوران اشتغال خود در کارخانه «نیشکر هفت تپه» با آرا کارگران این شرکت به عنوان عضو «هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت «نیشکر هفت تپه» انتخاب شد و در ادامه مبارزات کارگران این کارخانه جهت دست یابی به مطالبات شان بارها بازداشت، از کار خود اخراج و نهایتا بازنشسته شده است.
نامبرده علیرغم بازنشستگی از آنجا که به حقوق قانونی خود دست نیافته است شکایتی را دز این خصوص در اداره کار شهرستان شوش و سپس دیوان عدالت مطرح کرده است که تاکنون نه تنها به نتیجه ای منجر نشده بلکه علیرغم بیماری قلبی در روز ۲۶ شهریور ماه بازداشت و به اداره اطلاعات اهواز منتقل شده است.
این فعال کارگری نماینده شایسته و سازش ناپذیر کارگران «نیشکر هفت تپه» و از فعالین خوشنام جنبش کارگری ایران است که هیچ جرمی جز دفاع از حقوق صنفی خود و همکارانش مرتکب نشده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید