مسلم زمانی، جهت تحمل محکومیت خود به اجرای احکام گچساران احضار شد + سند

مسلم زمانی

مسلم زمانی، با دریافت ابلاغیه‌ای کتبی جهت سپری کردن دوران حبس خود احضار شد.  او پیش‌تر توسط دادگاه انقلاب گچساران به حبس تعزیری محکوم شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، طی روزهای اخیر، مسلم زمانی، ساکن شهرستان گچساران و از بازداشت شدگان اعتراض‌های سراسری ۱۴۰۱، برای سپری کردن دوران حبس تعزیری خود به واحد اجرای احکام دادسرای آن شهرستان، احضار شد.

براساس ابلاغیه صادره توسط شعبه اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گچساران، مقرر شده تا مسلم زمانی طی مدت زمان  ۱۰ روز از تاریخ ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای اجرای حکم به آن واحد قضایی مراجعه کند.

لازم به اشاره است، مسلم زمانی، در تاریخ ۷ آبان ماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در شهرستان گچساران، بازداشت و پس از انتقال به بازداشتگاه یکی از ارگان‌های امنیتی در آن شهرستان و طی مراحل بازجویی و سپس در تاریخ ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱، جلسه بازپرسی و تفهیم اتهام وی پس از اعزام وی به شعبه سه دادسرای عمومی و انقلاب گچساران برگزار و با دو کیفرخواست از بابت اتهام‌های (فعالیت تبلیغی علیه نظام)، (اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق شرکت در تجمعات غیرقانونی) و (سر دادن شعارهای ساختار شکنانه علیه نظام که موجب اخلال در نظم عمومی شده) برگزار و پس از مدتی باز تودیع قرار وثیقه آزاد شده بود.

این شهروند ساکن شهرستان گچساران، در مراحل دادرسی، از بابت اتهامات مذکور محاکمه و به تحمل حبس تعزیری محکوم شده بود.
 سند

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید