فایل صوتی مصاحبه کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی با فرح بخشی مادر امین انواری رستمی فعال مدنی

«امین انواری رستمی» فعال مدنی که پیش تر طی تماس تلفنی می بایست ظهر روز یکشنبه ۱۲ مهر ماه در دادسرای اوین حاضر می شد، پیش از حضور در دادسرای اوین صبح روز یکشنبه ۱۲ مهر ماه از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد ه است.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی این دانشجوی ترم ۶ مهندسی نرم افزار دانشگاه امیر کبیر (پلی تکنیک) پیش تر از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی «احمدزاده» به اتهام انتاسابی حمایت از “همجنسگریان”، “تبلیغ علیه نظام”، “توهین به رهبری”، “حمایت از خواننده شاهین نجفی” ،”توهین به مصباح یزدی و مقامات کشوری” و “حمایت از بهاییت” به دو سال و نیم حبس محکوم شده وحکم صادره پس از پیگیری های وکلا (امیرسالار داودی و خانم هاله موسویان) به ۵ سال حبس تعلیقی تبدیل شده است.
این فعال مدنی همچنین در ۹ دی ماه ۱۳۹۳در یک تماس تلفنی از سوی اداره اماکن نیروی انتظامی واقع در خیابان مطهری“جهت یک کار دفتری” احضار و پس از بازجویی بازداشت و به دادسرای ۱۳ اوین منتقل و با قرار وثیقه ۳۰ میلیون تومانی آزاد شد.
کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی مصاحبه ای را با مادر این دانشجوی ترم ۶ مهندسی نرم افزار دانشگاه امیر کبیر (پلی تکنیک) انجام داده است که در پی می آید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید