پرونده سازی عیله دو هنرپیشه سینما باران کوثری و شقایق دهقان توسط مجتمع قضایی ارشاد در تهران

باران کوثری و شقایق دهقان

باران کوثری و شقایق دهقان، دو هنرمند سینما و تلویزیون، در پی عدم استفاده از حجاب اجباری«روسری» با پرونده سازی قضایی مواجه شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، باران کوثری، هنرمند سینما و تلویزیون، پس از حضور بدون حجاب اجباری در مراسم تدفین حسام محمودی، با تشکیل پرونده قضایی مواجه شده است.

براساس این گزارش، باران کوثری، در مراسم تشیع و تدفین حسام محمودی، بدون روسری و حجاب اجباری در میان شهروندان حاضر شد و پس از آن عکسهایی از وی در فضای مجازی منتشر شد.

پس از آن پرونده قضایی تشکیل شده برای باران کوثری به اتهام (کشف حجاب) به مجتمع قضایی ارشاد در تهران ارجاع و جلسه بازپرسی و تفهیم اتهام وی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر هم در خبری مشابه اعلام کرد؛ طی روزهای اخیر، شقایق دهقان، بازیگر و هنرمند سینما تلویزیون، پس از حضور بدون حجاب اجباری در کافه کتاب تهران، و انتشار عکسهای آن در فضای با پرونده سازی قضایی مواجه شد.

پرونده سازی بر علیه شقایق دهقان پس از آن صورت گرفته که این هنرمند سینما و تلویزیون در کافه کتاب تهران، بدون روسری حاضر شده بود. / به نقل از تسنیم،

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید