دادگاه کیفری ارومیه: فخرالدین ملاابراهیمی، به یک سال حبس تعزیری و دو سال حبس تعلیقی محکوم شد

فخرالدین ابراهیمی

فخرالدین ملاابراهیمی، توسط دادگاه کیفری ارومیه به یک سال  حبس تعزیری و دو سال حبس تعلیقی  محکوم شد. او پیش‌تر به اتهام اخلال در نظم عمومی از طریق تخریب شیشه درب نگهبانی دادگاه تجدیدنظر، محاکمه شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، طی روزهای اخیر، فخرالدین ملاابراهیمی، فرزند محی الدین، پس از محاکمه در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری دو ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی، به تحمل یک سال حبس تعزیری و دو سال حبس تعلیقی محکوم شد.

براساس دادنامه صادره توسط قاضی شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری دو ارومیه که به فخرالدین ملاابراهیمی ابلاغ شده وی از بابت اتهام (اخلال در نظم عمومی از طریق تخریب شیشه درب نگهبانی دادگاه تجدیدنظر) به تحمل یک سال حبس تعزیری و دو سال هم حبس تعلیقی محکوم شده است.

لازم به اشاره است، فخرالدین ملاابراهیمی، در تاریخ ۷ فروردین ماه ۱۴۰۲، جهت بازپرسی و تفهیم اتهام، به شعبه ۹ دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه از بابت اتهام مرتبط با ( تخریب درب نگهبانی دادگاه تجدیدنظر) احضار شد و در تاریخ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲، پس از حضور در شعبه مذکور و تفهیم اتهام بازداشت و در تاریخ ۱۵فروردین‌ماه ۱۴۰۲، با تودیع وثیقه ای به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان آزاد شد.

محی‌الدین ملا ابراهیمی،  پدر فخرالدین ملاابراهیمی، در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۱، در زندان ارومیە اعدام شد

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید