سکوت کن یا برو زندان!

یادداشتی از حشمت طبرزدی

۶ آبان‌ماه سال جاری، تیم اطلاعاتی که از دوران احمدی‌نژاد پرونده‌ی من را در دست دارد، از من دعوت کرد تا به یکی از خانه‌های تیمی آن‌ها بروم تا در مورد پاره‌ای از مسایل، به قول خودشان گفتگو کنیم. برای اینکه بهانه‌سازی نکرده باشم این احضار محترمانه را پذیرفتم. در آن جلسه تهدید کردند؛ اگر به مراسم ستار بهشتی بروم، نه تنها بازداشت خواهی شد که با پرونده‌ی سنگینی که قوه قضاییه برایت ساخته‌اند،‌‌ رها نخواهی شد. باز هم بنا به مصلحتی که همه‌ی دوستان و خویشان، تاکید کرده‌اند، به مراسم ستار نرفتم.

روز شنبه بار دیگر‌‌ همان تیم تماس گرفت، تا امروز ۱۸ آبان‌ماه به دفتر آن‌ها، البته این بار در محل وزارت اطلاعات بروم. باز هم بنا بر مصلحت، پذیرفتم و رفتم اما امروز کار زیادی نداشتند. آن‌ها صورت جلسه‌ای را در برگه رسمی وزارت اطلاعات تنظیم کرده بودند که ضمن اشاره به موضوع جلسه ۶ آبان‌ماه، تاکید کرده بودند؛ نامبرده به اقدامات ضد نظام و ضد انقلابی خود ادامه داده است…

از من خواستند که آن را امضا و البته اگر به متن آن اعتراضی دارم، ذکر کنم. من استنکاف کرده و به آن‌ها گفتم؛ مثل این است که از من بخواهید، حکم اعدام خود را امضا کنم. اعضای تیم اطلاعاتی، به صورت شفاهی تاکید کردند که در صورت ادامه فعالیت‌ها، همچون آمد و رفت به منزل دوستان یا شرکت در لگام و موضع‌گیری‌های مختلف، قطعا باید به زندان برگردی و البته این تهدید و هشدار را دلسوزانه و از روی خیرخواهی قلمداد کردند!؟

آری تیم اطلاعاتی دوره روحانی، به من مدالی دادند که نه تنها اطلاعات دوران رفسنجانی و خاتمی که حتا اطلاعات دوران احمدی‌نژاد، چنین مدالی را به من نداد!

آن‌ها رسما من را ضد انقلاب نامیدند که اگر روحانی باور ندارد می‌تواند آن صورت جلسه را مطالبه کند.

دولت تدبیر و امید هنوز پس از ۳ سال بر امور دولت خود احاطه ندارد اما از سپاه ایراد می‌گیرد که چرا بگیر و ببند راه می‌اندازد. حال فقط مشکل من این نیست که هر زمان ممکن است اطلاعات دولت روحانی به درون خانه‌ام بریزد. من ۲۱ سال است که یکه و تنها و در غیاب حامیان جدی، به دلیل فضای سرکوب و رعب و وحشت ایجاد شده توسط این رژیم قانون‌شکن، با این مساله کنار آمده‌ام، مشکل این است که با ضد انقلاب نامیدن من به صورت رسمی از سوی دستگاه مخوف امنیتی، راه برای ترور من هموار‌تر شده است. برای اینکه تاکید تیم اطلاعاتی بر ضد انقلاب نامیدن من، کاملا برنامه‌ریزی شده است و این مساله را طی دو جلسه جدال با آن‌ها به خوبی دریافتم. آیا روحانی بر امور دولت خود احاطه ندارد یا قرار است، در جنگ قدرت بین آن‌ها، کسانی قربانی شوند! اتفاقی که در دوران رفسنجانی و خاتمی افتاد و گروهی از مخالفین، ترور شدند.

منبع: صفحه فیسبوک حشمت طبرزدی

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید