بی هوشی محسن شجاع در پی اعتصاب غذا و انتقال به بهداری زندان

« محسن شجاع» فعال مدنی محبوس در بند ۸ زندان اوین در پی اعتصاب غذا و وخامت اوضاع جسمانی، شب گذشته شنبه ۷ آذر ماه ۱۳۹۴، بی هوش و با برانکارد به بهداری زندان منتقل شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، یک منبع آگاه در گفتگویی با کمپین گفته “محسن پس از بی هوشی با برانکارد به بهداری زندان منتقل، و پس از به هوش آمدن سرم را از دست خود کشیده و به اعتصاب غذای خود ادامه داده است”
همچنین طی روز یکشنبه ۸ آذر ماه ۱۳۹۴، این فعال مدنی به همراه « پوریا ابراهیمی» دیگر فعال مدنی محبوس در بند ۸ زندان اوین به دفترزندان اوین احضار شده و مسوولین خواستار توقف اعتصاب غذای این دوزندانی شده اند.
«محسن شجاع » روز شنبه ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۴ پس از شرکت در تجمع اعتراضی روز شنبه مقابل زندان اوین به همراه «خدیجه سادات (لیلا) میر غفاری»، «شروین یمنی»؛ «هاشم زینالی»، «رضا ملک»، «سیمین عیوض زاده» و تنی چند از هواداران «محمد علی طاهری» زندان عقیدتی ، بازداشت و پس از انتقال به دادسرای دو زندان اوین به بند ۸ این زندان منتقل شده است.
وی در همبستگی با زندانیان زن منتقل شده به زندان قرچک ورامین که در اعتصاب غذا به سر می بردند و در اعتراض به بازداشت های اخیر دست به اعتصاب غذا زده است.
این فعال مدنی پیش تر در ساعت ۷ بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه ۱۳۹۳ پس از ملاقات با محمد نوری‌زاد، هنرمند منتقد حکومت ایران در خیابان طالقانی و روبروی سفارت سابق آمریکا بازداشت و به خیابان وزرا منتقل و پس از تشکیل پرونده به دادسرای اوین اعزام شده بود.
نامبرده پس از گذشت ۱۰ روز با قید کفالت ۵۰ میلیون تومانی از زندان آزاد می شود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید