ساناز اسحاقی شهروند بهایی آزاد شد

ساناز اسحاقی شهروند بهایی ساکن مشهد، که پیش تر در روز یکشنبه ۲۴آبان ماه سال جاری از سوی ماموران امنیتی بازداشت شده بود، یکشنبه شب برابر با ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۴ پس از گذشت حدود یک ماه بازداشت از زندان آزاد شد.
به گزارش کمپین دفاع اززندانیان سیاسی و مدنی، این شهروند بهایی پیش تر در روز یکشنبه ۲۴آبان ماه سال جاری به همراه بیش از پانزده شهروند بهایی دیگر در شهرهای اصفهان،مشهد و تهران بازداشت شده بود.
خبرگزاری بهایی نیوز طی گزارشی نوشته: «پروین و کیوان نیک آیین»، «ارشیا روحانی»، «متین جانمیان»، «زرین آقابانی» و «یگانه آگاهی» شهروندان بهایی ساکن اصفهان به همراه «نگار باقری»، «صهبا فرنوش» ، «نوا مجذوب»، «یاور حقیقت» ، «هلیا مشتاق» و «نوید اقدسی» از تهران و همچنین «نغمه ذبیحیان»، «فرانه دانشگری»، «ساناز اسحاقی»، و «نیکا پاکزادان» از جمله افراد بازداشت شده در مشهد می باشند.
در روزهای گذشته همچنین تعدادی از محل کسب شهروندان بهایی در چند استان موجب فشارهای گسترده علیه شهروندان بهایی گردیده است.
همچنین شایان ذکر است که صبح روز دوشنبه ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۴ ماموران امنیتی به محل کسب «نوید همت» هجوم برده و ضمن تفتیش محل کسب ایشان اموال وی نیز مصادره شده است.
همچنین «شهرام نجف تومرائی» یکی دیگر از شهروندان ساکن تهران از سوی ماموران امنیتی بازداشت شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید