صدور کیفرخواست برای سعید مرتضوی

مدیر کل حقوقی و دعاوی سازمان تامین اجتماعی از صدور کیفرخواست و قرار مجرمیت برای سعید مرتضوی خبر داد.
 
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، «عمران نعیمی» در گفت وگو با ایرنا با اشاره به ادعای جدید «سعید مرتضوی» مبنی بر صدور قرار منع تعقیب وی گفت: «سعید مرتضوی» در گفت وگو با یکی از رسانه ها اعلام کرده بود در خصوص انعقاد تفاهم نامه شرکت «سورینت قشم» و آقای «بابک زنجانی»، نسبت به وی قرارمنع تعقیب صادر و با تایید دادستان نهایی و قطعی شده است، در حالی که این موضوع صحت ندارد.
این مقام در سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: در این خصوص علی رغم ادعای «سعید مرتضوی»، نسبت به وی قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر شده و در حال حاضر موضوع در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری ۲ مجتمع قضایی کارکنان دولت در حال رسیدگی است.
مدیر کل امور حقوقی و دعاوی سازمان تامین اجتماعی درباره جزئیات پرونده، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه رسیدگی در شعبه مذکور به صورت غیر علنی انجام می شود، امکان اعلام عناوین اتهامی و جزئیات پرونده وجود ندارد.
«سعید مرتضوی» روز گذشته در گفت وگو با رسانه ای از صدور قرار منع تعقیب خود خبر داد و گفت: بازپرس دادسرای کارکنان دولت پس از انجام رسیدگی های لازم، در قضیه «بابک زنجانی» برای او قرار منع پیگرد صادر کرده و این قرار با تایید دادستان تهران، نهایی و قطعی شده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید