بازداشت میثم حجتی نوکیش مسیحی در اصفهان

چهار مامور لباس شخصی اداره اطلاعات اصفهان، ساعت شش عصر چهارشنبه دوم دی‌ماه ۱۳۹۴، به منزل مسکونی «میثم حجتی» مراجعه و پس از ارایه حکم تفتیش، این نوکیش مسیحی را بازداشت کردند.

شبکه خبر مسیحیان فارس زبان با اعلام این خبر نوشته: «میثم حجتی که پس از بازگشت از محل کار در حال استراحت بود، مورد حمله لباس شخصی‌ها قرار گرفته و در برابر دیدگان پدر و مادر میثم، اقدام به ضرب و جرح وی نمودند.»

Maisam Hojati-kampain.infoدر ادامه این خبر آمده: «مامورین اطلاعات کلیه کتب و وسایل شخصی میثم حجتی را توقیف نموده و حتی موبایل پدر و مادر میثم و درخت کریسمس میثم را نیز به همراه خود بردند. سپس خانواده میثم حجتی را تهدید کرده تا خبر دستگیری وی را به اطلاع کسی نرسانند.»

همچنین این خبرگزاری درباره رفتار ماموران در زمان بازداشت میثم حجتی افزوده است: «مامورین اجازه پوشیدن لباس گرم را به میثم حجتی نداند. با توجه به سرمای دی ماه در اصفهان، این عمل نشانه عمق تنفر و نفرت مامورین اطلاعاتی از نوکیشان مسیحی است. افزایش بازداشت مسیحیان و یورش به کلیساها در ایام عید میلاد (کریستمس) و سال نو میلادی به امری قابل پیش‌بینی بدل گشته است. مسیحیانی که تنها به جرم پرستش خداوند خویش، دستگیر و زندانی می‌شوند.»

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید