اعزام فرزاد مرادی نیا فعال کارگری به بیمارستان

«فرزاد مرادی نیا» فعال کارگری، از اعضای «کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری» و زندانی محبوس در زندان مرکزی سنندج روز چهارشنبه ۱۶ دی ماه سال جاری، جهت انجام معاینات پزشکی به بیمارستان توحید سنندج اعزام و بستری شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، گزارش ها حاکی از آن است که قرار بوده این فعال کارگری طی روز پنج شنبه ۱۷ دی ماه تحت عمل جراحی قرار گیرد.
به گزارش کمیته هماهنگی، مقامات امنیتی علیرغم آگاهی از بیماری و وضعیت بد جسمانی این فعال کارگری، او را به ۳ سال حبس محکوم نموده و در مرداد ماه امسال جهت گذراندن محکومیت به زندان انتقال دادند.
وی از لحاظ جسمی بسیار ضعیف شده و در شرایط نامناسبی است و از بیماری دستگاه گوارش رنج می برد و بودن در زندان باعث تشدید بیماری وی می شود.
لازم به ذکر است که فرزاد مرادی نیا در آذر ماه سال ۹۳ توسط اداره اطلاعات دستگیر شده و بعد از یک ماه بازداشت با قرار وثیقه آزاد شده و سپس در شعبه یک دادگاه انقلاب توسط قاضی سعیدی محاکمه و به ۳ سال حبس تعزیری محکوم گردید.
این فعال کارگری در تاریخ ۳ مرداد ۹۴ علیرغم بیماری دستگاه گوارش و شرایط بد جسمی جهت تحمل این حکم، به زندان مرکزی سنندج منتقل گردید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید