انتقال فرزاد مرادی نیا به بخش عمومی بیمارستان توحید سنندج

«فرزاد مرادی نیا» فعال کارگری پس از عمل جراحی در بیمارستان توحید سنندج ، با دستبند و پایبند به بخش عمومی منتقل شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، «فرزاد مرادی نیا» فعال کارگری، از اعضای «کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری» و زندانی محبوس در زندان مرکزی سنندج که پیش تر در روز چهارشنبه ۱۶ دی ماه سال جاری، جهت عمل جراحی به بیمارستان توحید سنندج اعزام و روز پنجشنبه ۱۷ دی ماه ۱۳۹۴ تحت عمل جراحی قرار گرفت، با دستبند و پایبند به بند عمومی منتقل شد.
به گزارش کمیته هماهنگی، مقامات امنیتی علیرغم آگاهی از بیماری و وضعیت بد جسمانی این فعال کارگری، او را به ۳ سال حبس محکوم نموده و در مرداد ماه امسال جهت گذراندن محکومیت به زندان انتقال دادند.
وی از لحاظ جسمی بسیار ضعیف شده و در شرایط نامناسبی است و از بیماری دستگاه گوارش رنج می برد و بودن در زندان باعث تشدید بیماری وی می شود.
لازم به ذکر است که فرزاد مرادی نیا در آذر ماه سال ۹۳ توسط اداره اطلاعات دستگیر شده و بعد از یک ماه بازداشت با قرار وثیقه آزاد شده و سپس در شعبه یک دادگاه انقلاب توسط قاضی سعیدی محاکمه و به ۳ سال حبس تعزیری محکوم گردید.
این فعال کارگری در تاریخ ۳ مرداد ۹۴ علیرغم بیماری دستگاه گوارش و شرایط بد جسمی جهت تحمل این حکم، به زندان مرکزی سنندج منتقل گردید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید