وضعیت وخیم جسمی کریم موسی زاده در ١۶همین روز اعتصاب غذایش

با گذشت بیش از ١۶ روز از آغاز اعتصاب غذای اعتراضی کریم موسی زاده ، مسئولان قضایی نسبت به خواسته های این زندانی سیاسی همچنان بی تفاوت بوده و وضعیت جسمانی آقای موسی زاده روز به روز وخیم تر می گردد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، زندانی سیاسی کریم موسی زاده که در زندان بندرعباس به سر می برد، در اعتراض به اینکه با وجود به پایان رسیدن دوران حبس و ممانعت از آزادی خود، دست به اعتصاب غذا زده است.
یکی از هم بندیهای این زندانی به کمپین گفت که آقای موسی زاده که دوران قانونی حبس خود را تمام کرده بود، اما مورد خشم دادستان و رییس زندان بندر عباس قرار گرفته و از آزادی ایشان امتناع ورزیده اند. و این زندانی به این دلیل دست به اعتصاب غذا زده است.
وی همچنین گفت که ایشان مدتهاست که دچار بیماری تنفسی و گوارشی شدید شده اند تا به حال هیچ اقدامی جهت مداوای ایشان انجام نگرفته و ایشان معطل روز آزادی و رفتن پیش پزشک متخصص میباشند.گویا ایشان باوضعی که دارند احتمال بیماری سل و نشانه های این بیماری در ایشان موجود میباشد.
کریم موسی‌زاده عضو انجمن فرزانگان جوان است و تا قبل از دستگیری، در ارومیه به فعالیت‌های فرهنگی اشتغال داشت. وی در تاریخ ۷ مردادماه ۱۳۸۸ از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد.
این زندانی سیاسی در شعبه ۱۰۱ دادگاه انقلاب ارومیه به ریاست قاضی درویشی، به ۶ سال حبس محکوم شد و در تاریخ ۳ آذرماه ۱۳۸۸، به زندان مرکزی بندرعباس تبعید شده است که ۲۲۰۰ کیلومتر با محل سکونتش فاصله دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل