برقراری ارتباط با بهنام ابراهیم زاده و احضار به دفتر ریاست زندان

«سید محمدرضا عالی پیام » زندانی سیاسی و شاعر طنزپرداز، امروز سه شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ به علت ارتباط داشتن و همبندی بودن با بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری به دفتر ریاست زندان رجایی شهر کرج احضار شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، این شاعر طنزپرداز که در روز شنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ از بند ۸ زندان اوین به قرنطینه زندان رجایی شهر کرج منتقل و درروز دوشنبه ۷ اردیبهشت ماه۱۳۹۴ به بند دو این زندان مشهور به دارالقرآن منتقل شده بود، ،پس از انتقال وی به بند دارالقرآن اومورد بی احترامی ها و آزاد و اذیت شدید «سید نجم‌الدین حسینی» مسوول بند دارالقرآن قرار گرفت. همچنین پس از ارتباط با بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری و هم بندی بودن با وی ظهر امروزسه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ به دفتر ریاست زندان رجایی شهر کرج احضار و مورد بازخواست قرار گرفت.همچنین به این زندانی سیاسی تذکر داده شد که هیچگونه ارتباطی با بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری و کودکان کار نداشته باشد.
پس از بازجویی و بازخواست سید محمد رضا عالی پیام را از سالن ۵ به سالن ۶ دارالقرآن انتقال داده اند.
«محمدرضا عالی‌ پیام» درساعت ۲ بعدازظهر روز چهارشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، برای تحمل حبس ۱۵ ماهه خود راهی زندان اوین گردید.
پیش‌تر محمدرضا عالی پیام در روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۳، طی تماسی تلفنی به شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب احضار می‌شود تا حکم صادر شده علیه او را به اطلاعش برسانند.
به گفته این شاعر طنزپرداز، «توهین به مقدسات قرآن و امام زمان»، «توهین به آیت‌الله خمینی و مقام رهبری»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با سرودن اشعار طنز در بین مردم و ارسال آن از طریق پیامک و اینترنت برای افراد دیگر» و «توهین به رییس‌جمهور و مسوولین نظام» چهار اتهامی است که در دادگاه انقلاب به او نسبت داده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل