عدم رسیدگی به وضعیت جسمانی پیروز منصوری

روز جمعه ۸ خرداد ماه ۱۳۹۴ وضعیت جسمی زندانی سیاسی پیروز منصوری به حالت اورژانسی گزارش شد و پس از انتقال به بهداری زندان رجایی شهر کرج (گوهردشت) با عدم درمان مواجه شد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، پس نصب دستگاههای پارازیت در محوطه هواخوری سالن ۱۲ زندانیان سیاسی حاضر در بند دچار ناراحتی های مزمن از قبیل تنگی نفس، حالت رخوت و بی حالی، سرگیجه و حالت سردرد شدید شده اند و اعتراضات این زندانیان و خانواده های آنها راه به جایی نبرده است و مسئولین سازمان زندانها میگویند ” دستگاه های پارازیت از سوی وزارت اطلاعات نصب شده و این دستگاه هامربوط به ما نمی شود ”
طی چند روز گذشته به علت تشدید این دستگاهها شاهرخ زمانی، محمد سیف زاده، ماشاالله حائری؛ …..دچار حالت های اورژانسی شدن و فواد مقدم به بیمارستان منتقل شده است.
این دستگاه ها که براى مختل کردن ارتباطات زندانیان استفاده مى شود، در زندان رجایى شهر و مخصوصا بند سیاسى افزایش قابل توجهى داشته و مشکلات تازه اى براى زندانیان ایجاد کرده است.
«شکنجه سفید» و «عدم رسیدگی به وضعیت زندانیان» شیوه شناخته شده ماموران برای اجرای «مرگ تدریجی» و «مرگ خاموش زندانیان سیاسی» است.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل