امیرسالار داوودی، وکیل دادگستری زندانی دست به اعتصاب غذای تر زد

Amir-salar-davoodi-kampain.info_

امیر سالار داوودی، وکیل محبوس در زندان اوین که چندی پیش دست به اعتصاب غذای خشک زده بود به دلیل عدم موافقت با حق مرخصی از سوی مسئولان قضایی دست به اعتصاب غذای تر زد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ امیر سالار داوودی، وکیل محبوس در زندان اوین که چندی پیش دست به اعتصاب غذای خشک زده بود به دلیل عدم موافقت با حق مرخصی از سوی مسئولان قضایی دست به اعتصاب غذای تر زد.

این وکیل زندانی در نامه کوتاهی نوشته است: «به علت مخالفت با مرخص چند روزه که حق طبیعی و قانونی من است، اکنون ۲۷ بهمن ساعت ۱۳:۳۰ علاوه بر اعتصاب غذای خشک، اعتصاب غذای تر را نیز شروع خواهم کرد.

ملت شریف ایران برایم دعا کنید.»

روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، طناز کلاهچیان، وکیل دادگستری و همسر آقای داوودی، در صفحه توئیتر خود بیانیه این وکیل زندانی مبنی بر اعتصاب غذای خشک، در اعتراض به عدم اعطای مرخصی به امیر سالار داوودی را منتشر کرده بود.

امیرسالار داوودی، روز سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷، از سوی ماموران حفاظت اطلاعات قوه قضاییه، بازداشت و به زندان اوین منتقل شده‌بود.

آقای داوودی از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب با ریاست قاضی صلواتی با چند اتهام در مجموع به ۳۰ سال زندان محکوم شده‌بود.

طناز کلاهچیان، وکیل دادگستری، روز شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸، در خصوص حکم صادر شده همسرش طی یادداشتی نوشته‌بود: «ایشان مطابق رای شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب جمعا به ۳۰ سال حبس برای اتهامات متعدد محکوم شد و مطابق ماده ۱۳۴ مجازات اشد یعنی “محکومیت به ۱۵ سال حبس برای تشکیل گروه (کانال تلگرامی)” قابل اجرا هست».

تماس:@ErtebatPayam

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل