بازداشت دو برادر مریوانی توسط نیروهای وزارت اطلاعات

صبح امروز چهارشنبه ماموران لباس شخصی وزارت اطلاعات در مریوان، بدون در دست داشتن حکم ، دو برادر را بازداشت کردند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل کانون مدافعان حقوق بشر کردستان، دو برادر با نام‌های جلال فرجی و نجمدالدین فرجی اهل روستای “لنج آباد” از توابع مریوان در استان کردستان امروز ـ چهارشنبه – ۱۰ تیر – توسط نیروهای لباس شخصی وزارت اطلاعات بازداشت شده‌اند.

یک منبع مطلع در این باره به “کانون مدافعان حقوق بشر کردستان” گفت که ساعت پنج صبح امروز نیروهای لباس شخصی وزارت اطلاعات با سه ماشین و بعد از محاصره منزل آقای رئوف فرجی پدر این دو برادر، به منزل ایشان یورش برده و بعد از بی احترامی و بازدید کامل خانه، این دو برادر را با خود بردند.

رئوف فرجی پدر این دو برادر که مردی سالخورده می باشد، هفته گذشته وی نیز توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت و بعد از چند روز آزاد شده بود.

گفتنی است پسر دیگر این خانواده ، فخرالدین فرجی زندانی سیاسی کُرد که مدتی پیش با تودیع وثیقه سنگین به مرخصی آمده بود و بعد از آن از ایران خارج شده است.

فخرالدین فرجی اردیبهشت‌ماه سال ٩٠ به اتهام “عضویت در یکی از احزاب کُرد اپوزسیون حکومت اسلامی ایران” بازداشت گردید و در دادگاه انقلاب سنندج محاکمه و به ٣٠ سال زندان و تبعید به زندان طبس محکوم شده بود،

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل