پروین محمدی، فعال کارگری به حبس محکوم شد

پروین محمدی به صورت غیابی به یک سال حبس تعزیری محکوم و قرار جلب و حکم ممنوع الخروجی نیز برای این فعال کارگری صادر شده است.

وکیل مدافع پروین محمدی در پی مراجعه به شعبه یک اجرای احکام شهید مقدس، از صدور حکم ۱ سال حبس و صدور قرار جلب و حکم ممنوع الخروجی مطلع شده است.

این فعال کارگری پیشتر در اواخر آذرماه ۱۳۹۹، در خصوص پرونده ای که در سال ۱۳۹۶، برای وی گشوده شد، به شعبه ۱ واحد اجرای احکام دادسرای اوین احضار شده بود.

بر اساس ابلاغیه ای که به دست خانم محمدی رسیده بود، او باید ظرف پنج روز خود را به اجرای احکام شعبه اول دادسرای شهید مقدس اوین معرفی می کرد.

پیشتر پروین محمدی ضمن اعتراض به صدور حکم خود بصورت غیابی گفته بود، در حالی این حکم جدید برای او صادر شده که در تمامی مدت او در دسترس قوه قضائیه ایران و در زندان های اوین، کچویی و بازداشتگاه های امنیتی بوده است.

خانم محمدی روز چهارشنبه ۷ اسفندماه ۱۳۹۸، به دنبال شیوع ویروس کرونا به مرخصی اعزام شد.

او روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، برای پیگیری چگونگی تمدید مرخصی‌اش به اجرای احکام کرج مراجعه کرد و از آزادی زود هنگام خود مطلع شد.

پروین محمدی پیش‌تر و بر اساس ابلاغیه‌ الکترونیکی که به رویت او رسیده‌‌بود، برای اجرای حکم یک‌سال زندان تعزیری به شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج احضار شد.

او روز شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸، پس از مراجعه به شعبه ۷ اجرای احکام کیفری دادسرای ناحیه ۱ کرج بازداشت و به زندان کچویی منتقل شده‌بود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل