پیام تسلیت همبندیان؛ درگذشت رسول حردانی زندانی سیاسی در پی ابتلا به کرونا بعد از آزادی از زندان

رسول حردانی زندانی سیاسی که مدت ۲۰ سال را در زندان سپری نمود، و سپس آزاد شد، در پی ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد، او در سن ۱۸ سالگی بازداشت و در سن ۳۸ سالگی از زندان آزاد شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ رسول حردانی، زندانی سیاسی، پس از آزادی از زندان و تحمل ۲۰ سال حبس در اثر مبتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

از شنیدن خبر فوت (همبندی و دوست عزیزمان رسول حردانی) بسیار متاثر شدیم ما این واقعه دردناک رو خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض می کنیم واز درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم بخشش و برای شما صبر مسالت داریم مارو هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدانید.

به خانواده محترم حردانی
از خبر درگذشت رسول حردانی همبندی قدیم مان، چند ماه بعد از آزادی اش متاسف شدیم.مراتب تسلیت ما را بپذیرید.برای او رحمت و آمرزش الهی و برای بازماندگان آرامش و صبر از حق می طلبیم.

از طرف همبندیان،  شاهین اقدامی، فرهمند ثنایی، دیدار رئوفی، کامران رحیمیان، کیوان رحیمیان، سعید رضایی، رامین زیبایی، ریاض سبحانی، عزیز سمندری، افشین سید احمد، سید محمد سیف زاده، سیامک صدری، فرهاد صدقی، فواد فهندژ، کمال کاشانی، پیام مرکزی، امان مستقیم، فواد مقدم، شمیم نعیمی، شهرام الیاسی و شاهین نگاری.

اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد تنها میتوانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل