ابلاغ تایید و اجرای حکم زندان و شلاق به نرگس محمدی

نرگس محمدی، فعال حقوق بشر و سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر در ایران از تایید محکومیت اخیر خود به حبس و شلاق خبر داد و گفت که برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام دادسرای اوین احضار شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ نرگس محمدی، فعال حقوق بشر و سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر در ایران، توسط اجرای احکام زندان اوین احضار شده است.

خانم محمدی، در احکام جدیدی که علیه وی توسط دادگاه کیفری تهران صادر شده است، به ۳۰ ماه حبس تعزیری، ۸۰ ضربه شلاق و دو فقره جزای نقدی محکوم شده است.

این احکام جدید مربوط به دو پرونده‌ایست که در بدو ورود او به زندان زنجان برایش تشکیل دادند؛ یکی مربوط به تحصن اعتراضی زندانیان زن در زندان اوین به کشتار معترضان آبان ۹۸ و دیگری مربوط به اعتراض و شکایت خانم محمدی به رفتاری که با او حین انتقال از زندان اوین به زندان زنجان شده بود.

او در اینستاگرام خود با اعلام این خبر نوشت : «من از ابتدای تشکیل پرونده در هیچ مرجع قضایی و جلسه محاکمه شرکت نکرده ام و حتی یک خط نوشته و وکیلی نیز نداشته ام. او گفته که به رغم احضار، به زندان نخواهد رفت . چنانچه به زور به زندان باز گردانده شود در داخل زندان اعتراض خواهد کرد.»

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل