فریبا اسدی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان قرچک ورامین منتقل شد

فریبا اسدی

فریبا اسدی شهروند ساکن تهران در منزل شخصی خود بازداشت و جهت تحمل حبس به زندان قرچک ورامین منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰، فریبا اسدی شهروند ساکن تهران در منزل شخصی خود بازداشت و جهت تحمل حبس به زندان قرچک ورامین منتقل شد. وی پیشتر توسط دادگاه انقلاب به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

بر اساس این گزارش، فریبا اسدی شهروند ساکن تهران، در منزل شخصی خود بازداشت شد. وی توسط دادگاه انقلاب شهرقدس به اتهام “تبلیغ علیه نظام” محاکمه و به یکسال حبس تعزیری محکوم شده بود.

فریبا اسدی روز یکشنبه ۲۱ آذر۱۴۰۰ طی ابلاغیه‌ای جهت اجرای حکم یک سال حبس به شعبه دوم اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهر قدس احضار شده بود.

فریبا اسدی، مهران دلفان آذری، میثم غلامی و مسعود وظیفه در بهمن ماه سال ۹۹ از بابت اتهامات «تبلیغ علیه نظام و عضویت در گروه های مخالف نظام» توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

مهران دلفان آذری، میثم غلامی و فریبا اسدی در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰ توسط شعبه دوم «دادگاه» انقلاب شهریار هر یک از بابت اتهام «تبلیغ علیه نظام» به یک سال حبس تعزیری و مسعود وظیفه از بابت اتهام «معاونت در تبلیغ علیه نظام» به ۶ ماه حبس با احتساب ایام بازداشت محکوم شدند.

از میان آنها فریبا اسدی مدتی پس از بازداشت با تودیع قرار وثیقه آزاد شد. مهران دلفان آذری، میثم غلامی و مسعود وظیفه نیز با پایان مراحل دادرسی به زندان تهران بزرگ منتقل شدند. مسعود وظیفه و میثم غلامی چندی پیش از زندان تهران بزرگ آزاد شدند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل