رزا عبداللهی فرزند ریبوار عبداللهی شما به چه حقی پدر من را بازداشت کرده‌اید؟

رزا عبداللهی فرزند ریبوار عبداللهی

فرزند یک فعال کارگری بازداشت شده اهل سنندج، در یک پیام ویدئویی با اعتراض به دستگیری پدرش، خواهان توضیح درباره دلیل بازداشت و آزادی پدر خود شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، رزا عبداللهی فرزند ریبوار عبداللهی با بیان اینکه در آخرین نقطه شهرک “نایسر” در منطقه‌ای حاشیه‌نشین و بدون امکانات در اطراف سنندج زندگی می‌کنند، می‌گوید: چرا باید وضعیت زندگی ما اینگونه باشد، مگر پدر من چه کاری کرده که او را بازداشت کرده‌اید؟ پدر من فقط گفته است که همه باید به طور برابر از امکانات برخوردار باشند و در شرایط مشابه زندگی کنند.

او با اشاره به اینکه در مدرسه‌ای بی‌امکانات و در حاشیه شهر درس می‌خواند، افزود: گناه من و دوستانم چیست که باید در چنین شرایطی تحصیل کنیم، همه بچه‌ها باید در مدارس با امکانات آموزش ببینند، پدر من هیچ گناهی مرتکب نشده، شما به چه حقی پدرم را بازداشت کرده‌اید؟ هر چه زودتر پدر من و دوستانش را آزاد کنید.

ریبوار عبداللهی فعال کارگری اهل سنندج، روز یکشنبه ١٠ بهمن ماه، هنگام خروج از منزل شخصی، توسط نیروهای تروریست اداره اطلاعات، بدون ارائه حکم قضایی بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد تروریستی منتقل شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل