تداوم بازداشت امین و آرمان انصاری فر در زندان بهبهان

امین انصاری فر و آرمان انصاری فر

امین انصاری فر و آرمان انصاری فر، شهروندان ساکن بهبهان و پدر و برادر فرزاد انصاری فر یکی از جانباختگان اعتراضات آبان ۹۸، کماکان در زندان این شهر در بازداشت بسر می‌برند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، بازداشت و بلاتکلیفی دو شهروندبه نامهای امین انصاری فر و آرمان انصاری فر، این دو شهروند در تاریخ ۳۰ بهمن ماه، در پی مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب بهبهان بازداشت و به زندان این شهرستان منتقل شد.

بر اساس این گزارش،  روز یکشنبه یکم اسفندماه، آرمان انصاری فر توسط ماموران اداره اطلاعات در منزل خود بازداشت و نخست به بازداشتگاه این نهاد امنیتی و نهایتا به زندان بهبهان منتقل شد.

امین انصاری فر و آرمان انصاری فر، شهروندان ساکن بهبهان و پدر و برادر فرزاد انصاری فر یکی از جانباختگان اعتراضات آبان ۹۸، کماکان در زندان این شهر در بازداشت بسر میبرند.

بر اساس این گزارش، روز شنبه ۳۰ بهمن‌ماه، امین انصاری فر در پی مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب بهبهان بازداشت و به زندان این شهرستان منتقل شد. همچنین آرمان انصاری فر روز یکشنبه ۱ اسفندماه، توسط ماموران اداره اطلاعات در منزل خود بازداشت و نخست به بازداشتگاه این نهاد امنیتی و نهایتا به زندان بهبهان منتقل شده بود. به گفته یک منبع مطلع اتهام آرمان انصاری فر «تبلیغ علیه نظام» عنوان شده و این شهروندان هم اکنون از حق ملاقات با خانواده محروم هستند.

امین انصاری فر پیشتر طی ابلاغیه ای جهت دفاع از خود در خصوص اتهامات انتسابی به شعبه ۴ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان به ریاست «قاضی» کاظم طیب احضار شده بود. اتهام مطروحه علیه وی «تبلیغ به نفع گروه ها یا سازمان های مخالف نظام جمهوری اسلامی» عنوان شده است.

بعلاوه آرمان انصاری فر در تاریخ ۲۳ آذرماه امسال طی ابلاغیه ای به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای بهبهان احضار شده بود.

در جریان اعتراضات آبان ۹۸ در بهبهان تعدادی از شهروندان ساکن این شهر ازجمله مهرداد دشتی نیا، محمود دشتی نیا، فرزاد انصاری فر، محمدحسین قنواتی، احسان عبدالله نژاد و محمد حشم دار با شلیک گلوله نیروهای امنیتی جان خود را از دست دادند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل