اعتصاب غذا و ضرب و جرح  فریبا اسدی در بند جرائم خشن زندان قرچک ورامین

فریبا اسدی

فریبا اسدی فعال سیاسی، محبوس در زندان قرچک ورامین، توسط زندانیان با جرائم خطر ناک مورد ضرب و شتم قرار گرفت. و دست به اعتصاب غذا زد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، فریبا اسدی فعال سیاسی، و محبوس در زندان قرچک ورامین، که در حال سپری نمودن دوران محکومیت یک سال حبس خود می‌باشد توسط زندانیان با جرائم عمومی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و اعتصاب غذا کرد.

بر اساس این گزارش، خانم اسدی  پس از اینکه توسط زندانیان با جرائم عمومی ضرب و شتم شد در اعتراض به نگهداری او در بند جرایم خطرناک، دست به اعتصاب غذا زد.

فریبا اسدی روز یکشنبه ۲۱ آذر۱۴۰۰ طی ابلاغیه‌ای جهت اجرای حکم یک سال حبس به شعبه دوم اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهر قدس احضار شده بود.

فریبا اسدی، مهران دلفان آذری، میثم غلامی و مسعود وظیفه در بهمن ماه سال ۹۹ از بابت اتهامات «تبلیغ علیه نظام و عضویت در گروه های مخالف نظام» توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

مهران دلفان آذری، میثم غلامی و فریبا اسدی در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰ توسط شعبه دوم «دادگاه» انقلاب شهریار هر یک از بابت اتهام «تبلیغ علیه نظام» به یک سال حبس تعزیری و مسعود وظیفه از بابت اتهام «معاونت در تبلیغ علیه نظام» به ۶ ماه حبس با احتساب ایام بازداشت محکوم شدند.

از میان آنها فریبا اسدی مدتی پس از بازداشت با تودیع قرار وثیقه آزاد شد. مهران دلفان آذری، میثم غلامی و مسعود وظیفه نیز با پایان مراحل دادرسی به زندان تهران بزرگ منتقل شدند. مسعود وظیفه و میثم غلامی چندی پیش از زندان تهران بزرگ آزاد شدند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل