برگزاری آخرین جلسه ، روزنامه نگار و عضو حزب اتحاد ملت ایران ویدا ربانی در دادسرای اوین

ویدا ربانی

آخرین جلسه بازپرسی ویدا ربانی، روزنامه نگار و عضو حزب اتحاد ملت ایران شنبه هفتم اسفندماه در شعبه دوم بازپرسی دادسرای اوین برگزار شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز شنبه هفتم اسفندماه ۱۴۰۰، آخرین جلسه بازپرسی ویدا ربانی، روزنامه نگار و عضو حزب اتحاد ملت ایران در دادسرای اوین برگزار شد.

بر اساس این گزارش، خانم ربانی در تاریخ ۹ آذرماه ۹۹ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از ۳ هفته با تودیع قرار وثیقه آزاد شد.

در جریان این جلسه که در شعبه دوم بازپرسی دادسرای اوین به ریاست قاضی محمود حاج مرادی برگزار شد، خانم ربانی در خصوص اتهاماتی از جمله “اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور، توهین به مقدسات، توهین به رهبری و مسئولان نظام” به دفاع از خود پرداخته است.

به گفته یگ منبع مطلع مصادیق اتهامات خانم ربانی تشکیل فراکسیونی در حزب اتحاد ملت ایران و فعالیت های او در شبکه های اجتماعی عنوان شده است.

ویدا ربانی در تاریخ ۲ آذرماه ۹۹ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد و در تاریخ ۱۴ آذر طی یک تماس تلفنی با خانواده‌اش از اعتصاب غذای خود خبر داد. وی نهایتا در تاریخ ۳۰ آذرماه همان سال با تودیع قرار وثیقه به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل