آتنا دائمی: جمهوری اسلامی را حذف می‌کنیم!

آتنا دائمی

آتنا دائمی، زندانی سیاسی سابق با انتشار مطلبی در اینستاگرام نسبت به اعمال تبعیض علیه بانوان ایرانی توسط قوانین و مسئولان جمهوری اسلامی واکنش نشان داد و نوشت: از ما می‌ترسند و آزادی را از ما می‌گیرند، چرا که آزادی ما نابودی آنهاست.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، آتنا دائمی خطاب به سرکردگان جمهوری اسلامی عنوان کرد: عالیجنابان ما را هر روز محدودتر کنید! از کودکی ما را همسر و مادر خوب تربیت کنید! با قوانین ارتجاعی خود هر روز به ما و حقوق ما تجاوز کنید! سهم الارث، دیه و حق طلاق ما را ببلعید! در محیط کار، محیط خانواده و در اجتماع ما را نادیده بگیرید! کارهای خرد و درآمدهای اندک را به ما بسپارید، ما را نیروی کار ارزان و مصرف‌گرا تلقی کنید! خشونت علیه ما را تبلیغ کنید! ناموس‌پرستی و غیرت را ترویج کنید! برای ما و رَحِم ما و سقط جنین و تخت خواب ما هم تصمیم بگیرید!

وی ادامه داد: ما و برادران ما را بازداشت کنید، در انفرادی و زندان حبس کنید! یا اصلا نه، ما و رفقای ما را بکشید و مادرانمان را نیز داغدار کنید! مادرانمان را نیز بزنید و بگیرید و حبس کنید و بکشید!

این فعال سیاسی و مدنی افزود: پوشش اجباری بر تن ما کنید! ما را به ورزشگاه‌های به درد نخور خود راه ندهید، اسپری فلفل هم در چشمان ما بزنید! دوچرخه و موتور را برای ما ممنوع کنید! هر کار می‌خواهید بکنید، به این خیال که ما را حذف کنید! اما ما حذف نمی‌شویم، ما هستیم و برای احقاق حقوقمان تلاش می‌کنیم تا شما را حذف کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل