پلمب 17 واحد صنفی به دلیل سرو غذا در ماه رمضان در نیشابور و ساوه

روزه خواری

در پی اجرای طرح یک روزه تشدید نظارت بر اماکن عمومی و برخورد با واحد‌های صنفی در ماه رمضان، 10 واحد صنفی در نیشابور و هفت  واحد صنفی در ساوه پلمب شدند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، به نقل از صدا و سیما، 10 واحد صنفی در شهرستان نیشابور پلمب و 10 واحد دیگر نیز در ساوه پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به اجرای طرح یک روزه تشدید نظارت بر اماکن عمومی و برخورد با واحد‌های صنفی در ماه رمضان، گفت: در این طرح یک روزه، ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پس از هماهنگی با مقام قضایی، تعداد 10 واحد صنفی را پلمب کردند.

وی افرود: برابر ابلاغیه صادره از اولین روز ماه رمضان، هتل داران، چلوکبابی‌ها و خوراک پزی ها، رستوران‌ها و مراکز ارائه خدمات غذایی، از اذان صبح تا زمان افطار، حق پذیرایی از مشتریان را نداشته و فعالیت آنان تنها از افطار تا سحر مجاز است.

هفت واحد صنفی در شهرستان ساوه پلمب شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و بازرسان اصناف شهرستان ساوه با اجرای طرحی از ابتدای ماه رمضان از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

علی اکبر عیسی آبادی خاطر نشان کرد: در این طرح هفت واحد صنفی متخلف شناسایی و با دستور مقام قضائی پلمب شدند و به ۳۰ واحد دیگر تذکر داده شد.

پیشتر محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به فرمانده نیروی انتظامی خواستار اقدامات پیشگیرانه در خصوص عدم روزه خواری در ملاء عام و برخورد با کسانی که از آنان بعنوان حرمت شکنان نامبرده، شده است.

در بخشی از این نامه آمده است: “کسانی که به هر دلیل روزه نیستند باید از تظاهر به روزه خواری خودداری کنند و در صورت ارتکاب تحت عنوان اقدام به جرم مشهود با آنان برخورد قانونی لازم صورت گیرد.”

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل