دادگاه انقلاب تهران؛ ژاله روح زاده معلم بازنشسته و فعال صنفی معلمان از اتهامات وارده تبرئه شد

ژاله روح زاد

حسین تاج، وکیل مدافع ژاله روح زاد، معلم بازنشسته و فعال صنفی معلمان، از تبرئه شدن موکل خود خبر داد. وی با اشاره به اینکه مصادیق اتهامات وی فاقد اثبات بود توسط دادگاه انقلاب تهران تبرئه شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، امروز سه شنبه 23 فروردین ماه 1401، دادگاه انقلاب تهران، ژاله روح زاد، معلم بازنشسته و فعال صنفی معلمان، را طی حکمی از کلیه اتهامات وارده تبرئه کرد .

بر اساس این گزارش، رای دادگاه انقلاب شعبه ۲۶  مبنی بر تبرئه ( ژاله روح زاد) به وکیل آقای حسین تاج ابلاغ شد.رای براساس دفاعیات وکیل و نبود مستندات و رد تمام اتهامات توسط متهم صادر شده است.

ژاله روح زاد که خود درباره حکم دادگاه اطلاع رسانی کرده است، نوشته «رای براساس دفاعیات وکیل محترم و نبود مستندات و ردتمام اتهامات توسط متهم صادر شده» و حکم برائت امروز سه شنبه ۲۳ فروردین به وکیل او حسین تاج ابلاغ شده است.

ژاله روح زاد به علت فعالیت‌های صنفی در جنبش اعتراضی معلمان با اتهامات امنیتی تحت پیگرد قرار گرفت و در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران محاکمه شد. آخرین جلسه محاکمه او روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ به ریاست قاضی افشاری برگزار شد. ژاله روح زاد و وکیل او در این جلسه اتهام‌های وارده را رد کردند.

اسماعیل گرامی کارگر بازنشسته و همسر ژاله روح زاد نیز به خاطر شرکت در اعتراضات بازنشستگان مورد تعقیب قرار گرفته و بیش از یک سال است که در زندان بزرگ تهران زندانی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل