دادگاه انقلاب اهواز؛ چهار معلم خوزستانی به جهت تشکیل جلسه دادرسی احضار شدند

اقبال تامرادی، بهنیا بهمئی نژاد، سیامک چهرازی و شهریار شیروانی نیا

اقبال تامرادی، بهنیا بهمئی نژاد، سیامک چهرازی و شهریار شیروانی نیا، چهار معلم خوزستانی هستند که پیش از عید به دادگاه انقلاب اهواز شعبه ۱۲ احضار شده بودند، پس از حضور در دادگاه، جلسه بازپرسی آن‌ها به بعد از عید موکول گردید.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، چهار معلم خوزستان، به نام اقبال تامرادی، بهنیا بهمئی نژاد، سیامک چهرازی و شهریار شیروانی نیا، جهت تشکیل جلسه دادرسی به دادگاه انقلاب اهواز احضار شدند.

بر اساس این گزارش، این فعالان صنفی، برای دفاع از اتهامات انتسابی، پس از دریافت ابلاغ، طی مدت پنج‌روز، باید در دادگاه حضور داشته داشته باشند. لازم به ذکر است که مهلت پنج روزه‌ی آن‌ها، یازدهم اردیبهشت به پایان می‌رسد.

لازم به ذکر است، این فعالان صنفی، به همراه کوکب بداغی، در تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰، به شعبه ۱۲ بازپرسی دادرسی عمومی و انقلاب اهواز احضار شده بودند اما جلسه بازپرسی آنها به پس از تعطیلات عید موکول شد.

کوکب بداغی پگاه، یکی از معلمان معترض است که بارها در تجمعات معلمان کشور در سخنرانی های خود خواستار توجه مسئولین کشور به وضعیت آشفته ی آموزش و‌پرورش ایران ( رایگان بودن آموزش و‌پرورش، همسان سازی حقوق بازنشستگان، اجرای درست رتبه بند، پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، استخدام رسمی نیروهای قرارداد موقت، استخدام معلمان خرید خدمات آموزشی، خدمتگزاران و سرایدار آن، آموزشیاران نهضت سواد آموزی، مربیان پیش دبستانی) و سایر مشکلات آموزش و‌پرورش شده است.

به نقل از کانون صنفی معلمان ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل