در جریان اعتراضات سراسری فرهنگیان پنج تن توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند

اعتراضات سراسری فرهنگیان

ماموران امنیتی در استانهای خوزستان و اصفهان و شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، دستکم پنج تن از فعالان صنفی فرهنگیان را بازداشت کردند. این افراد در جریان اعتراضات سراسری فرهنگیان بازداشت شده اند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی به نقل از شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران، روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، پیروز نامی، علی کروشات و حسام کرائی، از فعالان صنفی فرهنگیان در استان خوزستان و رحمان رئیسی، فعال صنفی فرهنگیان در استان اصفهان و در ساسان ضرغام پور، شهروند ساکن شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، توسط ماموران امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

براساس این گزارش، ساسان ضرغام پور، شهروند ساکن یاسوج پس از بازداشت توسط نیروهای امنیتی در جریان اعتراضات سراسری فرهنگیان به مکان نامعلومی منتقل و از وضعیت او اطلاعی در دسترس نیست.

همچنین رحمان رئیسی، فرهنگی بازنشسته، ساکن استان اصفهان، در پی یورش ماموران امنیتی به منزل شخصی او پس از تفتیش منزل و ضبط وسائل شخصی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

بازداشت پیروزنامی، علی کروشات و حسام کرائی، در حالی صورت گرفت که این ۳ فعال صنفی فرهنگیان استان خوزستان برای پیگیری علت بازداشت سیامک صادقی چهرازی، به پلیس امنیت اهواز مراجعه کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل