اجرای احکام دادسرای شهرستان بانه؛ عبدالواحد عباسی زاده، جهت تحمل محکومیت حبس احضار و بازداشت شد

عبدالواحد عباسی زاده

عبدالواحد عباسی زاده، برای سپری کردن دوران حبس تعزیری خود بازداشت و به زندان بانه منتقل شد. مصادیق اتهامات وارده به این شهروند فعالیت تبلیغی علیه نظام، عنوان شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، عبدالواحد عباسی زاده فرزند عثمان، پس از مراجعه به شعبه اجرای احکام دادسرای شهرستان بانه بازداشت و برای تحمل حبس به زندان این شهرستان منتقل شد.

براساس این گزارش، وی در تاریخ ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۱، توسط  شعبه دادگاه انقلاب سقز، مستقر در شهرستان بانه به ریاست قاضی اکبر میرزایی، با صدور دادنامه ای به اتهام《فعالیت تبلیغی علیه نظام》به تحمل ۳ ماه حبس که ۲ ماه آن به مدت ۳ سال تعلیقی،《عبدالواحد عباسی زاده طی این ‌۳ سال باید به صورت دوره ای خود را به ادا ه اطلاعات بانه معرفی کند》همچنین ۱ ماه آن‌ تعزیری محکوم و این حکم را به وی ابلاغ کرد.

جلسه دادرسی به پرونده عبدالواحد عباسی زاده، در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰، در شعبه دادگاه انقلاب شهرستان سقز به نیابت از دادگاه شهرستان بانه برگزار شده بود.

لازم به ذکر است، در تاریخ ۱ آذر ماه ۱۴۰۰، ماموران اداره اطلاعات شهرستان بانه، عبدالواحد عباسی زاده را پس از بازداشت به بازداشتگاه این ارگان‌امنیتی منتقل کردند و در تاریخ ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۰، پس از اتمام مراحل بازجویی و تفهیم اتهام با تودیع وثیقه آزاد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل