کشته و زخمی شدن سه سوخت‌بر بلوچ در پی تیراندازی سارقین مسلح در شهرستان مئگس

منصور محمودزهی (دهانی)

راهبندان و تیراندازی سارقین مسلح در شهرستان مئگس به سمت سه خودروی سوخت‌بر، منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ وب سایت رسانک، در پی انتشار یک گزارش نوشت: روز  ٢٩ اردیبهشت ماه ١۴٠١، راهبندان و تیراندازی سارقین مسلح در شهرستان مئگس به سمت سه خودروی سوختبر، منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر شد.

هویت سوخت‌بر کشته شده “منصور محمودزهی (دهانی) فرزند شهنور اهل روستای گتان از توابع شهرستان مئگس عنوان شده است.

از هویت دو سوخت‌بر مجروح دیگر تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دست نیست ولی بر اساس یافته های رَسانْک یکی از آنها اهل روستای گتان سر در و دیگری اهل روستای کهنانی از توابع شهرستان مئگس (مهرستان) می‌باشند.

گفته می‌شود بدنبال تیراندازی سارقین مسلح به سمت این سوخت‌بران، هر سه راننده های هر سه خودرو مورد اصابت گلوله قرار گرفته که توسط مردم محلی به بیمارستان خاتم پهره منتقل شده اند.

منصور به دلیل شدت جراحات وارده امروز در بیمارستان جان باخته و حال یکی دیگر از مجروحین نیز وخیم گزارش شده و در بخش آی سی یو بستری میباشد.

لازم به ذکر است که بدنبال اصابت مرمی گلوله به سوخت‌بران بلوچ ،دو نفر سارقه مسلح از محل متواری و به کوههای اطراف پناه برده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل