ضرب و جرح مهرداد یغمایی، از بازداشت شدگان اعتراضات فرهنگیان در زندان عادل آباد شیراز

مهرداد یغمایی

مهرداد یغمایی، از بازداشت شدگان اعتراضات فرهنگیان در زندان عادل آباد شیراز بسر می‌برد. او توسط ماموران زندان مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان کشور، با انتشار گزارشی نوشت: روز دوشنبه دو خرداد ماه ۱۴۰۱، مهرداد یغمایی، معلم بازنشسته، ساکن شیراز و محبوس و بلاتکلیف در زندان عادل آباد این شهر بسر می برد. ابن فرهنگی بازنشسته از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه در بازداشت بسر می برد.‌

بر اساس این گزارش، مهرداد یغمایی، برای انجام کاری اداری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کرده بود که پس از انجام کار خود هنگام خروج از آن اداره در پی یورش ناگهانی ماموران امنیتی به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفت و از ناحیه بینی و دنده با آسیب دیدگی شدید مواجه شد.

مهرداد یغمایی، در حال حاضر در زندان عادل آباد شیراز بسر می برد.‌

لازم به ذکر است، مهرداد یغمایی، در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، همزمان با برگزاری اعتراضات سراسری فرهنگیان، توسط ماموران پلیس امنیت شیراز بازداشت شد.‌

احضار، بازداشت و پرونده سازی بر علیه فعالان صنفی فرهنگیان در حالی صورت می‌گیرد که مطالبات این قشر از جامعه ایران، صنفی و برای دستیابی به حقوق شهروندی و در راستای اصل ۲۷ قانون اساسی ایران است.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل