انتقال جعفر اسماعیل زاده، فعال مدنی ساکن تبریز به زندان

جعفر اسماعیل زاده

جعفر اسماعیل زاده، فعال مدنی ساکن تبریز به بند سه زندان مرکزی این شهر منتقل شد. این فعال مدنی، با اتمام مراحل بازجویی به زندان منتقل شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز پنجشنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱، جعفر اسماعیل زاده، فعال مدنی ساکن تبریز، پس از طی مراحل بازداشتگاه یکی از ارگانهای امنیتی این شهر به بند سه زندان مرکزی تبریز منتقل شده است.

به نقل از یک منبع نزدیک به جعفر اسماعیل زاده در اینباره گفت: در ایران:”قرار وثیقه صادره توسط بازپرس پرونده برای این‌ فعال ملی مدنی ۲۵۰ میلیون تومان صادر شده و پس از تودیع قرار جعفر اسماعیل زاده بطور موقت آزاد می شود.”

لازم به ذکر است، جعفر اسماعیل زاده، در تاریخ ۱۷ خردادماه ۱۴۰۱، در مقابل منزل شخصی خود توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از تفتیش منزل و ضبط برخی وسائل شخصی به بازداشتگاه یکی از ارگانهای امنیتی تبریز منتقل شده بود.

پیش از این نیز، جعفر اسماعیل زاده، توسط شعبه اول دادگاه انقلاب تبریز به اتهام《فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق پخش اعلامیه و تراکت و نوشت مطالبی بر علیه نظام روی تابلوی برخی اماکن عمومی و عکسبرداری و انتشار آن در فضای مجازی》محاکمه و به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شده بود که این حکم عینا در شعبه ۳ دادگاه تجدیدنظر استان آذربایجان شرقی تائید شده بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل