منوچهر بختیاری، پدر پویا بختیاری، از زندان مرکزی کرج به زندان قزوین تبعید شد

منوچهر بختیاری و پویا بختیاری

سارا عباسی، همسر منوچهر بختیاری در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: “طی تماس کوتاهی که همسرم با من داشت، من را به زندان قزوین تبعید کرده اند و از ملاقات نیز محروم شده‌ام.”

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز 29 تیر ماه 1401؛ منوچهربختیاری، پدر پویا بختیاری، از جان باخته‌گان آبان 98، به زندان قزوین منتقل شد.

بر اساس این گزارش، سارا عباسی همسر وی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:”طی تماس کوتاهی که اکنون از همسرم منوچهر بختیاری داشتم، ایشان اعلام کردند که از تاریخ 29تیر به زندان مرکزی قزوین تبعید شدند و از حق تماس و ملاقات محروم هستند. و کلا 9 روز انفرادی و 3 روز در اعتصاب بودند که بخاطر خونریزی شدید گوارش مجبور به شکستن اعتصاب خویش شدندو سه روز زیر سرم رفتند و با وجود بیماری شدید به انفرادی بردند و الان هم دو روز است که به زندان مرکزی قزوین بند قرنطینه با دستور دادستان کرج تبعید شدند. ”

“پدری را به جرم دادخواهی فرزند اینطور سالها زندان انداختند و اینطور با وجود بیماری شدید از درمان محروم کردند.”

صدای همسرم باشد چرا که ایشان صدای یک ملت بود……..

جان منوچهر بختیاری در خطر است…

«آقای مددی دادستان کرج، آقای فاضلی رئیس دادگستری البرز، آقای فتاحی رئیس زندان، آقای اصف الحسینی رئیس دادگاه انقلاب کرج، آقای محمدی رئیس سازمان زندان‌ها… همه منتظر هستند تا به وسیله بیماری همسرم او را از بین ببرند و صدای او را اینطور خاموش کنند… به او اجازه مرخصی نمیدهند با وجود بیماری..

اما نمیدانند صدای منوچهر بختیاری خاموش شدنی نیست چرا که دادخواه فرزند و ملت ایران است…

منوچهر بختیاری را بدون قید و شرط فورا آزاد کنید که هر اتفاقی برای ایشان بیافتد باید پاسخگو باشید و جواب یک ملت را بدهید.»

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل