دادگاه انقلاب تهران؛ کامیار فکور، فعال کارگری به سه سال حبس تعزیری محکوم شد

کامیار فکور

دادگاه انقلاب تهران به ریاست ایمان افشاری با صدور دادنامه ای کامیار فکور، فعال کارگری را به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، به تحمل دو سال حبس تعزیری و از بابت اتهام تبلیغ علیه نظام، به یک سال حبس محکوم کرد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ طی روزهای اخیر، کامیار فکور، فعال کارگری، توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست ایمان افشاری به تحمل سه سال حبس تعزیری محکوم شد.

براساس دادنامه صادره توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران که به کامیار فکور ابلاغ شد این فعال کارگری از بابت اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به تحمل دو سال حبس تعزیری و از بابت اتهام تبلیغ علیه نظام، هم به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده است.

به فرض تائید این حکم در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و اعمال ماده ۱۳۴ مجازات اسلامی، تحمل دو سال از مجموع این حبس تعزیری برای کامیار فکور لازم به اجرا خواهد شد.

کامیار فکور، در تاریخ ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۱، توسط ماموران امنیتی در منزل شخصی خود پس از تفتیش منزل و ضبط وسائل بازداشت و پس از انتقال به زندان اوین و طی مراحل بازجوئی در تاریخ ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۱، با تودیع وثیقه ای به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان آزاد شد.‌

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل