اجرای احکام دادسرای زندان اوین؛ محمدهادی عرفانیان کاسب، جهت تحمل محکومیت حبس خود احضار شد

محمدهادی عرفانیان کاسب

اجرای احکام دادسرای زندان اوین با ارسال ابلاغیه‌ای کتبی محمدهادی عرفانیان کاسب، را برای تحمل حبس فراخواند. او پیش‌تر توسط دادگاه انقلاب تهران به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، به سه ماه و پنج روز حبس محکوم شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ طی روزهای اخیر، محمدهادی عرفانیان کاسب، وکیل دادگستری، با دریافت ابلاغیه ای کتبی از سوی شعبه یک اجرای احکام دادسرای زندان اوین برای تحمل حبس خود احضار شد.

بر اساس این گزارش، این وکیل دادگستری به اتهام(فعالیت تبلیغی علیه نظام) به تحمل سه ماه و پنج روز حبس تعزیری محکوم و این حکم عینا در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران تائید شد.

براساس ابلاغیه صادره توسط شعبه اجرای احکام دادسرای زندان اوین؛ محمدهادی عرفانیان کاسب باید تا تاریخ ۶ شهریور ماه ۱۴۰۱، خود را برای تحمل حبس تعزیری به آن واحد قضایی معرفی کند.

لازم به ذکر است، محمدهادی عرفانیان کاسب، طی۳جلسه دادرسی در تاریخهای ۱۵ مهر ماه و ۸ آذر ماه ۱۳۹۹ و ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰، توسط شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی علی مظلوم، محاکمه و سپس به اتهام (فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق مصاحبه با رسانه های خارج از کشور در خصوص پرونده موکل خود علیرضا شیرمحمدعلی) به تحمل ۳ ماه و ۵ روز حبس تعزیری محکوم و این حکم توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران عینا تائید شد.

این و کیل دادگستری پیشتر هم در تاریخ ۲۵ مرداد ماه ۱۳۹۹، با توجه به ابلاغیه قبلی، در شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب تهران برای برگزاری جلسه دادرسی حاضر شد اما به دلایل عدم حضور قاضی مظلوم این جلسه دادرسی به زمان دیگری موکول شده بود.

محمدهادی عرفانیان کاسب، در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، پس از حضور در شعبه ۲ بازپرسی دادسرای امنیت تهران با شکایت اطلاعات سپاه پاسداران، بازداشت و در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، پس از تودیع قرار وثیقه آزاد شده بود. / به نقل از انصاف نیوز،

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل