مدیر مسئول روزنامه جهان‌ صنعت پس از احضار به شعبه بازپرسی در دادسرای تهران تفهیم اتهام شد

کیفرخواست

مدیر مسئول روزنامه جهان‌ صنعت پس از احضار به شعبه بازپرسی در دادسرای تهران تفهیم اتهام شد. مدیر این روزنامه به اتهامهایی همچون اعتراض به نیروی انتظامی در خصوص شدت سرکوب و ارعاب بر علیه شهروندان، تفهیم اتهام شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی؛ روز سه شنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۱، جلسه بازپرسی و تفهیم اتهام مدیر مسئول روزنامه جهان‌ صنعت در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تهران برگزاری این روزنامه نگار تفهیم اتهام شد.

براساس این گزارش، در پی توقیف روزنامه جهان صنعت و ارجاع پرونده قضایی مدیر مسئول این رسانه از سوی هیات نظارت بر مطبوعات به دادسرا پس از تنظیم کیفرخواست تفهیم اتهام متهم این پرونده صورت گرفت.

لازم به ذکر است، در تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱، روابط عمومی هیات نظارت بر مطبوعات استان تهران از توقیف روزنامه جهان صنعت به اتهام درج خبری با مصادیق اعتراض به نیروی انتظامی در خصوص شدت سرکوب و ارعاب بر علیه شهروندان خبر داد و آن پرونده را به دادسرا ارجاع کرده بود.

لازم به اشاره است، روزنامه جهان صنعت، پیشتر هم در تاریخ ۲۰ مردادماه ۱۳۹۹، در پی انتشار مطلبی در خصوص نوع عملکرد مسئولان در ارائه آمار و روند ابتلا به ویروس کرونا تا انتخابات مجلس و مراسم ۲۲ بهمن در آن‌ سال، توسط هیئت نظارت بر مطبوعات توقیف شد و در تاریخ ۱۰ شهریور ماه ۱۳۹۹، رفع توقیف شده بود./ به نقل از میزان،

بدون دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

خروج از نسخه موبایل